راهنمای نهایی برای بازاریابی محتوا برای مشاغل “خسته کننده”

edame
فوریه 9, 2020 0 Comment

فکر می کنید تجارت شما خیلی خسته کننده است تا بتواند خود ، محصولات و خدمات خود را با استفاده از محتوا بازاریابی کند؟

اطلاعات زیادی در مورد بازاریابی محتوا به صورت آنلاین وجود دارد ، از راهنماهای نهایی که همه جنبه های ممکن این فرآیند را شامل می شود تا لیست های سرگرم کننده مشاغل که به طور مناسب بازاریابی محتوا را انجام می دهند.

بازاریابی محتوا

تنها مشکلی که وجود دارد این است که اکثر نمونه هایی که در راهنماهای بازاریابی محتوا مشاهده می کنید با تجارت متوسط ​​ارتباط چندانی ندارند. به لیست موجود در بالا حفر کنید و توجه خواهید کرد که هر شش شرکت بازاریابی هستند – دقیقاً نمونه نمایشی از مشاغل کوچک نیستند!

مشکلی

هنگام بازاریابی به بازاریابان ، ایجاد علاقه و توجه با محتوا آسان است. جلب توجه هنگامی که مشاغل قابل توجهی مانند تسلا یا Uber هستید ، بسیار آسان است. اما اگر تجارت شما قابل توجه نباشد ، چه می کنید؟ چه می شود اگر در بهترین حالت طبیعی باشید و در بدترین حالت کمی کسل کننده باشید؟ این بدان معنا نیست که باید خود را به روشهای سنتی بازاریابی محدود کنید. در واقع ، شما می توانید mini ebook رایگان ما را بارگیری کنید تا بدانید که ارتقاء به تکنیک های دیجیتال چگونه می تواند به نفع هر کسب و کاری باشد.

دیجیتال

اگر شما یک برند راک ستاره مانند Apple یا Red Bull نیستید ، هیچ دلیلی وجود ندارد که از بازاریابی محتوا به عنوان یک کانال فروش بالقوه چشم پوشی کنید.

با استفاده از استراتژی و رویکرد صحیح ، می توانید آن را عملی کنید. مهمترین نکته این است که چگونه می توانید تجارت “خسته کننده” خود را کمتر کسل کننده کنید ، حداقل برای افرادی که احتمالاً مطالب شما را می خوانند و پاسخ می دهند.

در زیر ، ما سه روش را به اشتراک گذاشته ایم که می توانید از آنها برای بازاریابی محتوا برای کار “خسته کننده” خود استفاده کنید. آیا شما به دنبال ترافیک ، پیوندها ، فعالیت های اجتماعی یا فروش مستقیم هستید ، قبل از نوشتن مشاغل خود ، هر سه مورد را خسته کننده یا معمولی برای بازاریابی محتوا امتحان کنید!

۱۰۰٪ توجه خود را به دستیابی به افرادی که به شما نیاز دارند متمرکز کنید

وانمود کنید که مسئولیت بازاریابی دیجیتال برای یک شرکت حسابداری را دارید که متخصص در کمک به مشاغل کوچک در مقابله با بدهی است.

در مورد چه چیزی می نویسید؟ از آنجایی که شما پیشگام فناوری جدید و ابتکاری مانند تسلا یا اپل نیستید ، امید زیادی برای جلب توجه رسانه های اصلی وجود ندارد. از آنجا که شما یک سرویس بسیار خصوصی ارائه می دهید ، بعید نیست که افراد محتوای شما را به اشتراک بگذارند.

به جای اینکه به بازاریابی محتوا مانند مشاغل با جذابیت گسترده ، جریان اصلی بپردازید ، با نوشتن بیشترین مخاطبان ممکن ، مشاغل “خسته کننده” باید روی نوشتن برای مخاطبان کوچک افرادی که واقعاً ، غالباً به کمک آنها نیاز دارند ، تمرکز کنند.

برای نمونه شرکت حسابداری ما ، این به معنی نوشتن مطالب مفید و روشنگری برای صاحبان مشاغل مضطرب و دشوار است.

این فرآیند را با تهیه لیستی از متداول ترین سؤالاتی که از چشم انداز و مشتری دریافت می کنید ، شروع کنید. در زیر ، پنج سؤال را ذکر کرده ایم که افرادی که به دنبال کمک یک شرکت حسابداری متخصص در بدهی و ورشکستگی هستند ، می توانند بپرسند:

     

  • من تقاضای قانونی را دریافت کرده ام. چه کاری باید انجام دهم؟
     
  • تجارت من در حال تلاش است. از کجا می توانم بفهمم ورشکسته هستم؟
  •  

  • برای جمع آوری پول از یک بدهکار غیرپرداخت چه کارهایی می توانم انجام دهم؟
  •  

  • چگونه می توان یک طلبکار تهاجمی را متوقف کرد که تجارت من را خنثی کند؟
  •  

  • چگونه می توانم تجارت خود را از ورشکستگی ورشکسته کنم؟

برای یک کمپین بزرگ بازاریابی با محتوا ، باید لیستی از حداقل ۲۰ سؤال که اغلب از چشم اندازها و مشتری ها دریافت می کنید تهیه کنید. این سؤالات تمرکز هر مقاله و پست وبلاگی است که شما به عنوان بخشی از کمپین خود منتشر می کنید.

وقتی لیستی از سوالات را جمع کردید ، حجم جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با AdWords Keyword Planner را بررسی کنید. این به شما می گوید مخاطبان بالقوه ماهانه برای هر پست وبلاگی که منتشر می کنید چقدر است.

“جستجوی کلمات کلیدی جدید با استفاده از یک عبارت ، وب سایت یا دسته” را انتخاب کنید و کلید واژه اصلی خود را وارد کنید تا لیستی از کلمات کلیدی مرتبط ایجاد کنید.

اولین سؤال مثال ما در مورد مطالبات قانونی ، تعداد زیادی جستجو در انگلیس را دریافت می کند ، نشان می دهد که علاقه قابل توجهی به این موضوع وجود دارد:

روی هم رفته ، ۳۴۷ کلمه کلیدی از نزدیک مرتبط هستند ، که نشان می دهد تقاضای زیادی برای اطلاعات مفید درباره خواسته های قانونی وجود دارد. همچنین از نتایج مشخص است که محبوب ترین مبحث مربوط به مطالبات قانونی ، تقاضای قانونی را کنار می گذارد.

از این داده ها ، ما می دانیم که مقاله یا پست وبلاگ مانند “چگونه یک تقاضای قانونی را کنار بگذاریم” به مخاطب با انگیزه و علاقه مند می رسد. مردم در مورد کنار گذاشتن مطالبات قانونی نیاز به اطلاعات دارند و یک راهنمای گام به گام می تواند برای تجارت مثال ما بسیار موفق باشد.

خلاصه اینکه مخاطب برای این سوال به شرکت نمونه ما احتیاج دارد. آنها یک سرویس فوق العاده برای خدمات ما هستند و بهترین راه برای دستیابی به آنها از طریق محتوا است. به این ترتیب ، یکمقاله ای از این دست یک محرمانه و درج برنامه آشکار در بازاریابی محتوا است.

این تکنیک می تواند برای هر تجارت و نه فقط یک شرکت حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. با تهیه لیستی از سؤالاتی که چشم اندازهای موجود و مشتریان از شما می پرسند شروع کنید. سپس ، تأیید کنید که افراد به این سؤالات نیاز به پاسخ دارند. اگر این کار را کردند ، به آنها پاسخ دهید تا به مخاطبی که به شما نیاز دارد برسید.

تجارت شما فقط برای افرادی که به شما نیازی ندارند “خسته کننده” است. اگر مشکلی را برای شخصی حل کردید یا اطلاعات مفیدی را ارائه کردید ، دیگر خسته کننده نیستید. برای افرادی که به کمک شما نیاز دارند بنویسید و به سرعت مخاطبی را کشف خواهید کرد که تجارت شما را بسیار با ارزش و جالب می داند.

در مورد جنبه های سرگرم کننده ، منحصر به فرد یا الهام بخش شغل خود بیابید و صحبت کنید

مهم نیست که چقدر ممکن است تجارت شما برایتان خسته کننده به نظر برسد ، بسیار جالب تر از آن است که بدانید. هر کسب و کار دارای جنبه سرگرم کننده ، منحصر به فرد و الهام بخش است که پس از کشف ، می تواند یک دارایی مهم برای مبارزات بازاریابی محتوای شما باشد.

داده های گروه بینش مشتری نیویورک تایمز نشان می دهد که مردم به دلایل مختلف مطالب را به اشتراک می گذارند:

     

  • ۴۹٪ برای اطلاع رسانی یا سرگرمی افراد دیگر محتوا را به اشتراک می گذارد
  •  

  • ۶۸٪ محتوای خود را برای تعریف خود برای دوستان و همسالان به اشتراک بگذارند
  •  

  • ۷-۸٪ برای رشد و تقویت روابط ، محتوا را به اشتراک می گذارند
  •  

  • ۶۹٪ برای احساس حضور بیشتر در جهان ، محتوای را به اشتراک می گذارند
  •  

  • ۸۴٪ برای پشتیبانی از علل یا مسائلی که به آنها اهمیت دارند ، محتوا را به اشتراک می گذارند

از میان این پنج انگیزه ، کدام یک از مشاغل شما می تواند به این موضوع دامن بزند؟

آیا از یک عامل مهم یا جنبش حمایت می کنید؟ اگر چنین است ، آن را به یکی از محورهای اصلی بازاریابی محتوا تبدیل کنید. مشارکت در یک امر غیرانتفاعی یا خیرخواهانه می تواند یک تجارت “خسته کننده” را به عنوان وسیله ای برای پیشرفت و پیشرفت اجتماعی برجسته کند.

حتی ساده ترین مشاغل می توانند به بازاریابی محتوا برای منافع اجتماعی دامن بزنند. رابین سویر در مقاله موز توضیح داد که چگونه وی با استفاده از مباحثی از قبیل ایمنی جاده ، رانندگی در مست و خطرات پارکینگ ، کاری در زمینه پارکینگ اتومبیل به بازار عرضه کرد.

یکی از ساده ترین راهها برای اینکه تجارت خسته کننده شما برای مخاطبان گسترده تری قابل ارتباط باشد ، صحبت در مورد چگونگی کمک به مردم است. اگر تجارت شما خدماتی را ارائه می دهد که مشکلات را برطرف می کند ، یک مطالعه موردی را منتشر کنید که توضیح دهد چگونه به یک مشتری یا مشتری خاص کمک کرده اید.

مشکلات

نکته اصلی این است که به جای صدها نفر خسته کننده ، روی چند جنبه از مشاغل خود که سرگرم کننده ، بی نظیر یا الهام بخش هستند ، متمرکز شوید.

پس از شروع استفاده از این رویکرد ، به سرعت خواهید فهمید که بسیاری از مشاغل “قابل توجه” در واقع به همان اندازه مال شما کسل کننده هستند.

ردبول نوشیدنی های انرژی زا کافئین دار را می فروشد. این نکته قابل توجه است زیرا به روشهای منحصر به فردی که مردم از انرژی خود از طریق ورزشهای شدید ، ریسک پذیری و ماجراجویی استفاده می کنند متمرکز شده است.

ورزش

نایک کفش و لباس ورزشی درست می کند. این یک مارک قابل توجه به دلیل تمرکز خود بر نحوه استفاده مردم از محصولات خود برای دستیابی به تعالی و فشار در حدود دستاوردهای انسانی است.

هر مشاغلی ، مهم نیست که چقدر کسل کننده به نظر برسد ، یک جنبه منحصر به فرد ، قابل توجه و الهام بخش دارد که کاملاً برای بازاریابی محتوا مناسب است. پس از کشف موارد مورد نظر خود ، آن را در کانون تلاشهای بازاریابی محتوا قرار دهید و به سرعت متوجه پیشرفت قابل اندازه گیری در نتایج خواهید شد.