بیشترین میزان مهارت در بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۵

edame
فوریه 9, 2020 0 Comment

آمارهای چشمگیر را شنیده اید: تا سال ۲۰۲۰ ۱۵۰،۰۰۰ شغل دیجیتال پیش بینی شده است ، حقوق بازاریابی دیجیتال در حال افزایش است و به زودی اقتصاد دیجیتال ایرلند ارزش ۲۲ ٫ ۱۱ میلیارد دلار خواهد داشت. “عالی” ، شما فکر می کنید که از کار اخراج می شوید و آماده شروع کار بازاریابی پرسود دیجیتال هستید. اما فقط یک چیز کوچک در زندگی به طور بالقوه وجود دارد که زندگی را تغییر می دهد – شما نمی دانید که به چه مهارت هایی نیاز دارید یا چگونه آنها را سنگفرش کنید.

دیجیتال

ما با تعدادی از استخدام کنندگان پیشرو در بازاریابی دیجیتال صحبت کردیم و از آنها این سوال مهم را پرسیدیم: مهارت های دیجیتال مارکتینگ مورد نیاز امسال و بعد از آن چیست؟ آنها بیشترین مهارتهای تقاضا را برای سال ۲۰۱۵ نشان می دهند و ما حتی از نکات مفیدی در مورد چگونگی ورود به حرفه جدید دیجیتال پرده برمی داریم.

استخدام

بعد از سالها رکود ، دلهره و طرد زیاد فرا رسیده است ، زمان آن است که شما کار خود را کنترل کنید و کمی در مورد مسیر آن استراتژیک کنید. یک مسیر شغلی شفاف تر و تعادل بانکی مطمئن تر در انتظار است …

۱۵۰،۰۰۰ شغل دیجیتال تا سال ۲۰۲۰ پیش بینی شده است ، حقوق بازاریابی دیجیتال در حال افزایش است و به زودی اقتصاد دیجیتال ایرلند ارزش خواهد داشت £ ۲۱ ٫ ۱ میلیارد دلار
دلار

این توییت

چشم انداز شغلی در بازاریابی دیجیتال شما تعریف شده است:

احساسات کلی؟ افزایش قابل توجهی در تقاضا برای مهارت های تخصصی و همچنین نقش های عمومی تر بازاریابی دیجیتال در هیئت مدیره مشاهده شده است. وقتی در مورد چشم انداز مشاغل بازاریابی دیجیتال سؤال شد ،
جین کرانر گلن ، رئیس استخدام و منابع انسانی در موسسه بازاریابی دیجیتال گفت: “من می گویم که همیشه در حال تحول است. بسیاری از شرکت ها هنوز به دنبال مهارت های گسترده بازاریابی دیجیتال در سطح مدیر و اجرایی هستند. اگرچه ، با پیشرفت صنعت ، بیشتر در حوزه های مهارت های خاص ، مانند محتوا ، SEO / سم ، تجزیه و تحلیل و رسانه های اجتماعی ، تفکیک می شود. “

امروزه به نظر می رسد تقاضای زیادی برای مدیریت برند و مهارت های تبلیغاتی و همچنین مهارت های فنی تر وجود دارد. در زیر شما را برای رسیدن به بلوغ بازار بازاریابی دیجیتال آماده می کنیم (و این در حال وقوع است) و معقول ترین نقش های تخصصی را برای سرمایه گذاری در آن نشان می دهیم.
سرمایه گذاری

۱ Special متخصص سئو / بازاریابی ورودی

بهینه سازی موتور جستجو (سئو) فقط به دنبال یافتن وب سایت شما نیست. با رشد یافتن الگوریتم جستجوی گوگل ، مشاغل در مورد اهمیت اجرای راه حل های سفید مانند بازاریابی محتوا و وبلاگ نویسی مهمان آگاه تر می شوند. SEO مطمئناً مرده نیست – در حقیقت با سرعتی در حال رشد ، تغییر و تحول است. دیگه چی؟ این است که به عنوان یکی از تقاضا ترین مهارت های سال هم در بین استخدام کنندگان ما و هم توسط

راه حل

بینش هوشمند.

مدیران بازاریابی دیجیتال باید افرادی را پیدا کنند که درک عمیقی از دو موضوع اصلی داشته اند: ۱٫ اهمیت تأمین ارزش برای مشتری و ایجاد روابط مهم از طریق شیوه های بازاریابی ورودی. ۲٫ عناصر فنی مانند نقشه های کانونیالیزاسیون و نقشه های XML. اوه و من یک چیز نهایی (اما بسیار مهم) اضافه خواهیم کرد. برای موفقیت در این صنعت ، شما باید واقعاً به SEO علاقه مند باشید و از چشم انداز دائما در حال تغییر چشمگیر باشید.

آنچه خبرگان می گویند:

آنا ویمز ، متخصص ارشد استخدام در RightFit.ie گفت ،

“سئو هنوز هم مثل همیشه محبوب است و تقاضای زیادی برای کسانی که هر دو مجموعه مهارت دارند (سئو و PPC) وجود دارد.”

سسیلیا دزموند ، مشاور استخدام از مورگان مک کینلی گفت ،

“متخصصان بازاریابی ورودی به تولید سرب و تجربه استراتژی محتوا ، همراه با دانش خوبی از HubSpot و مهارتهای عالی تحلیلی نیاز دارند”.

نکات برتر برای شروع کار با شغل سئو:

     

  • وب سایت خود را ایجاد کرده و آن را برای سئو بهینه کنید – می توانید این را در CV خود به نمایش بگذارید.
  •  

  • با ایجاد محتوای مربوطه و به اشتراک گذاری آن در رسانه های اجتماعی ، بازاریابی ورودی و دانش سئو خود را به نمایش بگذارید.
  •  

  • ایجاد روابط در توییتر و لینکدین برای شناسایی و کمک به تأثیر گذاران به صورت آنلاین شروع کنید.
  •  

  • این وبلاگ ها را بخوانید: وبلاگ Moz ، موتور جستجوگر زمین و Blog Cutts.
  •  

  • مجوز رایگان HubSpot Inbound را که برای همه باز است تکمیل کنید.
  •  

  • صلاحیت فردی گوگل Analytics را مطالعه و تکمیل کنید.
  •  

  • در مورد چگونگی استفاده از گوگل Webmaster و تکمیل سوالات همراه بیاموزید.

۲ ٫ اجرایی PPC

تقاضا برای متخصصان پرداخت هر کلیک (PPC) در حال افزایش است ، زیرا مشاغل شروع می کنند نقش مهم PPC را در ایجاد ترافیک هدفمند به آنها ایفا می کنند.سایت اینترنتی. نقش مدیر اجرایی PPC از نظر تئوری ساده است: سعی کنید وب سایت شرکت را به بالاترین رتبه ممکن گوگل بدست آورید. اما ، با وجود بودجه زیاد در معرض خطر و مشاغل بیشتر از هر زمان دیگری که بخاطر آن مقام آرزو شماره یک می جنگید ، پیدا کردن نامزد مناسب می تواند مشکل باشد.

اگر به فکر ورود به PPC هستید ، به ریاضیات و مهارتهای استراتژی عالی نیاز دارید. درک کاملی از گوگل Adwords و گوگل Analytics کاملاً ضروری است تا اطمینان حاصل شود که می توانید به طور مؤثر در مورد کمپین های مبتنی بر نتایج برای کسب و کار خود ایجاد کنید ، بهینه سازی کنید و گزارش دهید. هزینه ممکن

آنچه خبرگان می گویند:

آنا ویمز ، متخصص ارشد استخدام در RightFit.ie گفت ،

“تجربه PPC از طرف مشتری و سازمان ها هنوز تقاضای زیادی دارد. بسیاری از مشتریان در سمت مشتری می خواهند این را به خانه بیاورند و یک متخصص خانه داشته باشند. SEO هنوز هم مثل همیشه محبوب است و برای کسانی که هر دو مجموعه مهارت دارند ، تقاضای زیادی دارد. “

نحوه تبدیل شدن به یک مدیر اجرایی PPC:

     

  • مطالعه و تکمیل آزمون گوگل Adwords
  •  

  • صلاحیت فردی گوگل Analytics را مطالعه و تکمیل کنید
  •  

  • به دنبال وبینارهای PPC و چت های زنده به دنبال و تماشای آن باشید.
  •  

  • به تأثیر گذاران PPC به صورت آنلاین دسترسی پیدا کنید و از آنها درباره این کار در حرفه خود مشاوره بخواهید.
  •  

  • مایکروسافت اکسل و مهارت های ریاضی اضافی خود را که به شما در تفکیک مصاحبه کمک می کند ، تیز کنید.
  •  

  • استراتژی PPC خود را برای یک مشتری بالقوه ایجاد کنید – می توانید در مصاحبه خود این موضوع را نشان دهید.
  •  

  • این وبلاگ ها را بخوانید: PPC Hero ، Inside Adwords ، ساعت موتور جستجو (بخش PPC) و PPC Chat.

۳ Manager مدیر محتوا

با اعلام هر به روزرسانی جدید گوگل و هر الگوریتم جدید رسانه های اجتماعی ، اهمیت بازاریابی محتوا به طور فزاینده ای واضح تر می شود. تقاضا برای بازاریابان محتوای واجد شرایط در سال گذشته افزایش یافته است زیرا مدیران بازاریابی دیجیتال متوجه ارزش ارائه محتوای با ارزش به مشتریان خود می شوند. ایجاد محتوای با کیفیت به بسیاری از عناصر اساسی ترکیب بازاریابی دیجیتال ، از جمله بازاریابی از طریق ایمیل ، رسانه های اجتماعی و استراتژی سئو تبدیل می شود.

مشاغل پیدا کردن نویسندگان خوب با دانش دقیق در زمینه بازاریابی دیجیتال مشکل است. اگر نویسنده هستید و علاقه مند به یک هستید ، می بایست مدتی را صرف یادگیری و تمرین اصول بازاریابی دیجیتال کنید. حتی مهمتر؟ شما باید توانایی خود را در ایجاد و اجرای یک استراتژی موثر برای بازاریابی محتوای نشان دهید که می تواند منجر به تولید و افزایش تعامل و وفاداری به برند شود.

آنچه خبرگان می گویند:

سسیلیا دزموند ، مشاور استخدام از مورگان مک کینلی متوجه افزایش قابل توجه تقاضا برای نقش های متخصص بازاریابی محتوا شده است. او گفت،

امسال ما شاهد افزایش تقاضا در نقش های بازاریابی دیجیتال هستیم که در سه حوزه مجزا تخصص دارند – محتوا ، بازاریابی ورودی و مستقیم. در حالی که همه این مناطق از یکدیگر تعارف می کنند ، ما شاهد افزایش تقاضا برای متخصصان در هر منطقه هستیم. مهارتهای ویژه برای نقشهای ویژه در بازاریابی محتوا است. SEO ، نوشتن مقاله ، دانش CMS (نه فقط وردپرس!) و برخی مهارت های اساسی در طراحی ضروری هستند. متخصصان بازاریابی ورودی نیاز به ایجاد سرب و تجربه استراتژی محتوا دارند.

کار خود را برای شروع محتوای خود شروع کنید:

     

  • وبلاگ خود را ایجاد کنید تا به شما در نمایش مهارتهای نوشتاری و بازاریابی محتوا کمک کند.
  •  

  • می توانید وبلاگ خود را به صورت رایگان در WordPress تنظیم کنید.
  •  

  • با حضور فعال در توییتر و رسانه های اجتماعی ، علاقه و دانش شما در بازاریابی محتوا را برجسته کنید.
  •  

  • آنچه را که علاقه مندید در مورد وبلاگ مهمان خود بنویسید را برای وبلاگهای مربوطه در منطقه طاقچه خود مشخص کنید.
  •  

  • این وبلاگ ها را بخوانید: Copyblogger ، Boot Blogs Traffic ، موسسه بازاریابی محتوا و HubSpot.
  •  

  • مهارت های اساسی PhotoShop را برای افزایش استخدام خود بیاموزید.
  •  

  • محتوای خود را با استفاده از بستر انتشار آن در لینکدین منتشر کنید.
  •  

  • مطالب خود را در گروه های هدفمند LinkedIn به امید اینکه تصمیم گیرندگان متوجه تلاش های شما شوند ارسال کنید.
  •  

  • درک روشنی از SEO و بازاریابی رسانه های اجتماعی و چگونگی متناسب بودن بازاریابی محتوا ایجاد کنید.

۴ Design طراحان و توسعه دهندگان UX

تقاضا برای مهارت های فنی نیز در همه زمان ها بالاست – به عنوان مثال ، امروز طراحان Experience User (UX) بسیار مورد توجه هستند. طراحان تجربه کاربری برنامه ریزی می کنندو ایجاد یک نگاه و احساس یک وب سایت (یا برنامه تلفن همراه) برای پاسخگویی به خواسته ها ، نیازها و خواسته های مخاطبان هدف یک برند. مشاغل در حال درک اهمیت فزاینده این نقش هستند زیرا مصرف کنندگان همچنان به تقاضا محصولات و تجربیات بهتر می پردازند.

کارهای روزانه متنوع است اما می تواند شامل ایجاد فریم ورک ، انجام آزمایش کاربر ، ایجاد نظرسنجی ، تجزیه و تحلیل داده ها و ترسیم صفحه های داستانی باشد. یک طراح UX وظیفه ارتقاء رضایت مشتری را با بهبود قابلیت استفاده ، ناوبری و سهولت یک محصول بر عهده دارد. آنها یک هدف را در ذهن دارند: بهبود مسیر کاربر.

آنچه خبرگان می گویند:

سیمون لوئیس ، بنیانگذار فقط مشاغل بازاریابی گفت ،

شیوع برنامه های کاربردی موبایل و وب سایتهای پاسخگو بی سابقه است و به همین ترتیب ، حساسیت پیرامون تجربه کاربر از طریق پشت بام است. به عنوان یک نتیجه ، طراحان و توسعه دهندگان UX بسیار مورد توجه هستند ، بویژه متقاضیان هزینه های قابل توجه ، به کارگران آزاد. مهارت متخصص در HTML5 ، CSS و JavaScript اغلب یک شرط ضروری است و بسیاری از بازاریابان سنتی و انواع فنی در حال بازآزمایی برای کمک به برطرف کردن این نقص دیجیتال هستند. از طرف دیگر ، بازاریابان با مضمون اجتماعی در تلاشند تا از شرکت ها و شبکه هایی با شیوع برای ساختن و محافظت از آنها استفاده کنند تا با افراد فنی که آنها را ساخته اند مطابقت داشته باشند.

آنا ویمز ، متخصص ارشد استخدام در RightFit.ie نیز تقاضای زیادی برای مهارت های توسعه وب را تأیید کرد. او گفت،

تقاضای زیادی برای توسعه دهندگان .Net و توسعه دهندگان PHP وجود دارد – من نمی توانم به اندازه کافی از آنها بیابم. شرکت های ایرلندی نمی توانند با حقوق بازیکنان آمریکایی و جهانی مطابقت داشته باشند و گاهی اوقات استعدادی را که کمی شرم آور است از دست می دهند. کارگران فن آوری که از خارج از اتحادیه اروپا وارد می شوند ، این کمبود را جبران می کنند ، اما غالباً مشتری نمی خواهد مسیر ویزا / حمایت مالی را طی کند و براساس این حرف نخواهد گفت.

این فیلم چگونگی شروع با طراحی UX را به شما نشان می دهد:

آیا می خواهید در مورد چگونگی پیشبرد حرفه بازاریابی دیجیتال خود اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ از کارشناسی ارشد بازاریابی دیجیتال ما دیدن کنید. مربی مشاغل دیجیتال ، گری فرای در گفتگو با مهارت های دیجیتالی مورد نیاز برای پیشرفت کار در بازاریابی در منظر دیجیتال امروز ، آماده خواهد بود. امیدواریم شما را در آنجا ببینیم.