بازاریابی شبکه ای | نتورک مارکتینگ

اینرسی فکری!چه چیزی میبینی و چه نتیجه ای می گیری ؟

اینرسی فکری!چه چیزی میبینی و چه نتیجه ای می گیری ؟

بازدید : 1976 بازديد تاریخ : ۱۴-۰۹-۹۵ چکیده :قصد ما کمک به معرفی و فرهنگ سازی درست تجارت بازاریابی شبکه ای به اندازه ارزشها و شایستگی های آن است. امروز مهمترین نیاز برخی لیدرهای بزرگ شاید فقط این است که چشم و گوش خود را به اندازه ای که نیاز است بگشایند…    داستانی کوتاه در خصوص رخوت ذهنی یا گرایش روانی و اینرسی فکری. بگو چی می بینی؟! روزی آقای شرلوک هلمز كارآگاه معروف و معاونش واتسون برنامه صحرانوردی دو نفره ای برای...

ادامه مطلب

مهلت پرداخت کمیسیون بازاریابان شرکتهای بازاریابی شبکه ای

مهلت پرداخت کمیسیون بازاریابان شرکتهای بازاریابی شبکه ای

چکیده :کلیه شرکت های بازاریابی شبکه ای فعال مکلفند؛ تمامی کمیسیون و پاداش بازاریابان خود را حداکثر تا (7) روز پس از خاتمه عملکرد هر ماه به صورت نقدی به حساب بانکی ایشان واریز و تسویه نمایند.   اخبار بازاریابی شبکه ای ( اطلاعیه ۹۱ ) قابل توجه کلیه مدیران شرکت های بازاریابی شبکه ای و بازاریابان : برابر بند (د) ماده (۸) آیین نامه تبصره ماده (۸۷) قانون نظام صنفی و به استناد بخشنامه شماره۶۰/۵۰۹۲۰ مورخ ۹۵/۲/۲۵ دبیرخانه کمیته نظارت،...

ادامه مطلب

۷ راهنمایی عملی برای دستیابی به طرز فکر مثبت

۷ راهنمایی عملی برای دستیابی به طرز فکر مثبت

بازدید : 3390 بازديد تاریخ : ۰۸-۱۰-۹۵ این مقاله جزء مطالب وی ای پی بوده و شما فقط خلاصه از آن را مشاهده می نمایید.جهت مشاهده متن کامل باید اشتراک ویژه مجله بازاریابی شبکه ای را تهیه نمایید. آیا می دانید اشتراک ویژه چیست؟ برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید. چکیده :به نظر شما چگونه می توانیم سلامت روحی خود را در اولویت قرار دهیم !? و راهنمایی برای افزایش یا ارتق...

ادامه مطلب

گزارش اولین کارگاه آموزش بازاریابی و فروش گروه توسعه مهر

گزارش اولین کارگاه آموزش بازاریابی و فروش گروه توسعه مهر

چکیده :اولین کارگاه آموزشی گروه توسعه مهر در پژوهشکده نتورک ایران با موضوعات : اصول و فنون مذاکره، مفاهیم پایه بازاریابی شبکه ای و تکنیکهای اجرایی بازاریابی و فروش در روز 26 آذر ماه برگزر شد. رپرتاژ : به گزارش واحد خبری مجله بازاریابی شبکه ای این کارگاه تخصصی و آموزشی با استقبال گروه ها و لیدرهای شرکتهای مختلف در چند ساعت توانست رضایتمندی اکثریت شرکت کنندگان را نسبت به موضوعات و محتویات ارائه شده، جلب نماید. این کارگاه با ن...

ادامه مطلب

۶ قدم کارساز برای تغيير ويژگي هاي شخصيتي خود

۶ قدم کارساز برای تغيير ويژگي هاي شخصيتي خود

چکیده :اگر خصوصيات شخصيتي شما برايتان موثر واقع نمي شوند، مي توانيد شخصيتتان را تغيير دهيد. در اين مقاله به شما نشان مي دهيم که در 6 قدم، شخصيتتان را به کلي عوض کنيد.اگر آماده تغيير هستيد، پس دست به کار شويد. تغيير شخصيت نه تنها امکانپذير است، بلکه زندگي را برايتان لذت بخش تر مي کند.    تغيير ويژگي هاي شخصيتي تا همين چند وقت پيش، متخصصين و هم مردم عادي تصور مي کردند که خصوصيات و ويژگي هاي شخصيتي تا سن ۳۰ سالگي کاملاً در فرد ثاب...

ادامه مطلب

وداع آیت ا… رفسنجانی سردار سازندگی در شب یادبود امیر

وداع آیت ا… رفسنجانی سردار سازندگی در شب یادبود امیر

   با سلام و درود به همه شما همراهان عزیز. وداع ناگهانی حضرت آیت ا… هاشمی رفسنجانی، استوانه انقلاب، سردار سازندگی، یار صادق امام رحمت ا… علیه و دوست همدل و همراه رهبر فرزانه انقلاب دیشب به یاران شهید خود، امام راحل و همرزمان انقلابی خود پیوست … مجموعه مجله بازاریابی شبکه ای nmls.ir به حکم ادب و وظیفه رحلت این عالم ربانی، صبور و بزرگ، مرد مصلحت و همراه همیشگی راه ولایت به محضر حضرت ولی عصر ( عج ) رهبر انقلاب، خانواده محترم این بزرگوار، ...

ادامه مطلب

ارزیابی و تطبیق محصولات شرکت با قیمت متعارف بازار

ارزیابی و تطبیق محصولات شرکت با قیمت متعارف بازار

چکیده :آیا قیمت کالاهای شرکتهای بازاریابی شبکه ای روی سایتشان قابل مشاهده است ؟ شما به عنوان یک نتورکر یا حتی به عنوان یک توزیع کننده چقدر باید خرید کنید ؟ شرکتها با چه شرایطی باید کالاهای فروخته شده را پس بگیرند ؟    اخبار بازاریابی شبکه ای ( اطلاعیه ۹۲ ) قابل توجه کلیه مدیران شرکت های بازاریابی شبکه ای و بازاریابان : مطابق بخشنامه شماره ۲۲۶۵۳۹/ ۶۰ مورخ ۹۵/۱۰/۲۰ براساس مفاد بند (د) ماده (۲۶) آئین­ نامه اجرایی تبصره ماده (۸۷)...

ادامه مطلب

ممنوعیت استفاده از واژگان نامتعارف سازمان های فروش

ممنوعیت استفاده از واژگان نامتعارف سازمان های فروش

   اخبار بازاریابی شبکه ای ( اطلاعیه ۹۳ ) قابل توجه کلیه مدیران شرکت های بازاریابی شبکه ای و بازاریابان : ممنوعیت استفاده از واژگان نامتعارف برای سازمان های فروش طبق بخشنامه شماره ۲۴۵۰۲۴/ ۶۰ مورخ ۹۵/۱۱/۱۳ دبیرخانه کمیته نظارت استفاده از اسامی، عناوین و یا اصطلاحات نامتعارف و نامانوس برای بازاریابان و سازمان های  فروش آنها از قبیل انقلاب نتورک، ارتش نتورک و… ممنوع است.بدیهی است درصورت عدم رعایت موضوع تبعات حقوقی ناشی از آن متوجه شرکت ه...

ادامه مطلب

گزارش همایش فوق العاده دکتر خضرزاده در گروه توسعه مهر

گزارش همایش فوق العاده دکتر خضرزاده در گروه توسعه مهر

چکیده :اولین همایش تخصصی بازاریابی شبکه ای گروه توسعه مهر در پژوهشکده نتورک ایران با سخنرانی ویژه جناب آقای دکتر خضرزاده و همچنین آقای مهندس عباس زاده مدیر گروه توسعه مهر در روز 28 بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی تهران برگزار گردید. این همایش فوق العاده را بی شک می توان یکی از بهترین و مفیدترین برنامه های آموزشی چند سال گذشته نتورک کشور تلقی کرد. تایید این جمله را فقط می توان از زبان کسانی شنید که فرصت داشتند در این همایش شرک...

ادامه مطلب

چه آبجکشن هایی را در نتورک مارکتینگ پاسخ ندهیم

چه آبجکشن هایی را در نتورک مارکتینگ پاسخ ندهیم

چکیده :همه ما می دانیم که این تجارت دارای روحی بلند و رسالتی ارزشمند است و تمام کسانی که با اراده و پشتکار در این مسیر پرهیجان و پرچالش به سمت خواسته های ارزشی خود در حرکت و تلاشند باید هم قدم و هم پیمان با کسب دانش و آگاهی اصولی و صحیح به همدیگر کمک کنند.    با پاسخ دادن به چه نوع سوالاتی، آبجکشن بیشتری برای مشتریانمان ایجاد می کنیم ؟ واقعا باید چه نوع سوالاتی را پاسخ دهیم و به چه ایراداتی پاسخ ندهیم ؟ دلیل واقعی مشتری از مطرح کر...

ادامه مطلب