رشد هک – نکاتی ساده برای مقیاس گذاری تجارت شما

edame
فوریه 9, 2020 0 Comment

بازاریابی دیجیتال صنعتی در تقاطع دو مناظر به سرعت در حال تغییر است. روند و اصطلاحات آنلاین به همان سرعتی که در بازاریابی تغییر می کند تغییر می کند ، بنابراین می توان در کنار هر مفهوم جدیدی کار سختی بود.

دیجیتال

یکی از ایده هایی که شاید از آن شنیده باشید ، اما با آن زیاد آشنا نیستید ، هک شدن رشد است. این استراتژی می تواند به دور از یک پیش بینی بی معنی باشد ، بدون سرمایه گذاری در منابع عظیم ، به تجارت شما کمک می کند.

ایده

هک رشد چیست؟

هان رشد که در سال ۲۰۱۰ توسط شون الیس به وجود آمده است ، طرز فکر است که دقیقاً آنچه را که به نظر می رسد انجام می دهد – اولویت های رشد.

یکی از مردانی که هک رشد را محبوب و محبوب کرده است ، رایان تعطیلات است.

در اینجا چگونه او روش های خود را تعریف می کند:

یک هکر رشد شخصی است که دفترچه بازاریابی سنتی را بیرون انداخته و آن را تنها با آنچه قابل آزمایش ، قابل ردیابی و مقیاس پذیر است جایگزین کرده است.

هک

“ابزار آنها ایمیل ، تبلیغات با هر کلیک ، وبلاگ ها و API های بستر به جای تبلیغات ، تبلیغات و پول است. در حالی که برادران بازاریابی آنها تعبیراتی مبهم مانند “مارک گذاری” و “سهم ذهن” را تعقیب می کنند ، هکرهای رشد بی امان کاربران و رشد را دنبال می کنند. آنها مخترعین ، اپراتورها و مکانیک دستگاه رشد خود پایدار و تبلیغی خود هستند که می توانند از هیچ چیز به چیزی راه اندازی نکنند. “

در حالی که تعطیلات با مارک های بزرگی مانند پوشاک آمریکایی کار کرده است ، زیبایی هک رشد این است که شرکت های کوچکتر بدون سرمایه گذاری گسترده در منابع می توانند از اصول اصلی آن استفاده کنند.

سرمایه گذاری

دلیلش این است که “شمال واقعی” آن ، همانطور که الیس بیان کرده است ، رشد است.

گاهی اوقات ، این به معنای بازی در یک زمین ناهموار است ، جایی که استارت آپ ها و SME های فوق الذکر در مقابل شرکت هایی هستند که می توانند تبلیغات سوپر بول را بگیرند یا از تیم های ورزشی حمایت مالی کنند.

ورزش

هک رشد می تواند متفاوت از بازاریابی سنتی باشد زیرا بسیاری از کاربران آن منابع کمتری دارند و یا با مارک هایی کار می کنند که حافظه پستی کمتری دارند.

بنابراین ، آنها باید باهوش تر ، لاغرتر و چابک تر از کسانی باشند که صرفاً روی بازاریابی متمرکز شده اند.

چه کسی آن را در شرکت من جایگزین می کند؟

هیچ کس! هک شدن رشد یک درمان کلیه یا نوعی پاناسه دیجیتال نیست. تیم بازاریابی دیجیتالی شما را نیز اخراج نمی کند تا راهی برای یک هدیه رشد هکری ایده ای مناسب باشد.

در عوض ، هکرهای رشد شما باید با تیم بازاریابی دیجیتالی شما دست به دست هم دهند.

این امر به ویژه در مورد شرکت شما کوچک است. در آنجا می توان فرهنگ رشد را در کنار سایر جنبه های استراتژی بازاریابی شما پرورش داد. در برخی از شرکت ها ، عملکرد رشد با سایر مشاغل “واقعی تر” در سمت دیجیتال گره خورده است. به عنوان مثال در Hubspot ، متیو باربی رئیس رشد و SEO است.

در سایر شرکت های بزرگتر ، این جنبه رشد می تواند به عنوان یک مهارت مکمل برای تیم های بازاریابی شما استفاده شود.

جایی که هکرها و بازاریابان رشد متفاوت هستند ، در چگونگی دستیابی به یک هدف است. در صورت افزایش آگاهی از برند یا اینکه شرکت پیش از این بهتر فکر کند ، بازاریابان می توانند به یک کمپین نگاه کنند و موفقیت را در نظر بگیرند.

یک هکر رشد اندازه گیری قابل اندازه گیری و تمرکز بیشتری از قیف خواهد داشت که ممکن است این کمپین را یک شکست قلمداد کند.

این به این معنا نیست که هر یک از آنها درست است. این نکته برجسته است که ممکن است اختلافاتی ایجاد شود و آنچه که درست است ، به اقدامات موفقیت آمیز شما منجر خواهد شد ، خواه بیان شده و قابل سنجش باشند یا کاهنده تر باشند.

مطالعات موردی – و آنچه می توانید یاد بگیرید

به دور از کلمه کلیدی ، هک رشد باعث شده نتیجه هایی به دست بیاورید که احتمالاً دیده اید یا از آن استفاده کرده اید. در اینجا چند مثال و موارد آماده سازی آورده شده است.

مرکز اتصال

بنیانگذاران Hubspot متمرکز بر ساختن محتوا و ابزارهایی بودند که منجر به تولید ورودی می شوند و منجر به فروش می شوند.

برای این منظور ، آنها سرمایه گذاری های زیادی را در پست های وبلاگ ، کتابهای الکترونیکی و ابزارهای آموزشی برای بازاریابان انجام دادند. آنها همچنین ابزارهای درجه بندی وب سایت و رسانه های اجتماعی راه اندازی کردند و در وبینارها و کتابچه های تدریس سرمایه گذاری کردند.

این شرکت سال گذشته پس از شروع کار با سه کارمند در سال ۲۰۰۶ ، ۲۷۱ میلیون دلار فروش داشته است.

آماده سازی: آموزش ، مشارکت و مفید بودن باشید

Slack

برنامه پیام رسانی تیم Slack نسبت به ماه گذشته از ۱۵،۰۰۰ کاربر به بیش از ۶ میلیون نفر رسیده است.

برای انجام این کار ، آنها تعدادی استراتژی به کار گرفتند ، هیچ کدام واقعاً انقلابی نبودند. آنها خود را به عنوان ابزاری که مورد نیاز است تعریف کردند اما آشنا ، آنها دفاتر را قانع کردند که بدون آن نمی توانند باشند و آنها پیشنهادات خود را دقیقاً همان چیزی که مورد نیاز بود متمرکز کردند.

اما یک حرکت باعث شده تا این برنامه برای کاربران تغییر کند: شارژ نشدن آن. استفاده کردننسخه رایگان استفاده ها و ویژگی های این سیستم عامل را قبل از تبدیل مشتری به حساب های حق بیمه نشان می دهد. این شرکت در نسخه پریمیوم شاهد برداشت ۳۰٪ بود.

این مدل فریمیوم توسط امثال Spotify ، لینکدین و GitHub استفاده می شود.

غذای آماده: آن را واگذار کنید (تا یک نقطه)

Tinder

Tinder شرکتی دیگر است که از تعدادی از استراتژی ها برای رشد سریع و سریع استفاده کرده است.

اکنون با ۵۰ میلیون کاربر به ۳۰ زبان ، به راحتی می توان فراموش کرد که Tinder برنامه ای بود که در یک دانشگاه دانشگاهی آغاز شد. Tinder برنامه ای است که در یک بازار شلوغ و متفاوت مدام در حال پیشرفت از ویژگی های جدید است ، و همچنین معرفی نسخه پریمیوم که حدود ۲۹۰،۰۰۰ مشترک دارد ، احساس متفاوت می کند.

اما یکی از بزرگترین رشد رشد Tinder یکی از مواردی است که در دنیای دیجیتال بسیار آنالوگ احساس می کند: آنها این کار را در زمین انجام دادند. با وجود سایت های دوست یابی آنلاین که تعداد زنانی که به آن ملحق می شوند زندگی می کنند و می میرند ، بنیانگذاران تیندر به خانه های شوری رفتند و زنان را با پیشنهاد کوکی ، بادکنک و لباس زیر تشویق کردند تا به آنها ملحق شوند. این یک استراتژی پیشرفته نبود ، اما با دانستن اینکه چه چیزی است و تلاش برای حل آن یک مشکل بالقوه قتل را حل کرده است.

آماده سازی: در صورت لزوم کار را روی زمین قرار دهید

بیانسه

صنعت موسیقی نوعی صنعت اعتیاد و هیجان است. شرکت های روابط عمومی ، فیلم های موسیقی و میلیون ها دلار برای تبلیغات ، اینگونه آلبوم AAA را منتشر می کنید.

مگر اینکه Beyoncé باشید و آلبومی را ضبط کردید که به طور پنهانی ضبط شده و بدون توجه به آنچه او در سال ۲۰۱۳ انجام داد ، منتشر شد. با این تصمیم غیرمعمول ، این آلبوم به جای پاورقی در آن قسمت اصلی چرخه خبری آن هفته شد.

پس از روشن کردن اینترنت ، این آلبوم در سه روز اول فروش خود ۸۲۸۰۰۰ نسخه را جابجا کرد و در کل هشت میلیون فروخته است.

در حالی که هیچ کس انتظار ندارد که شرکت شما ملکه B باشد ، لازم است به یاد داشته باشید که لازم نیست به دیگران اعتماد کنید تا در این روز و سن ویروسی شما را انجام دهد ، نه اگر اسپلش شما به اندازه کافی بزرگ باشد.

غذای آماده: بزرگ باشید ، جسور باشید ، عناوین خود را تهیه کنید

چگونه می توانم از آن استفاده کنم؟

مهم نیست که صنعت و یا کانال های فروش شما چه هستند ، موارد ساده ای وجود دارد که می توانید برای عملی کردن یک استراتژی رشد سریع اقدام کنید.

۱ product محصول خود را عملی کنید

یک تاکتیک مهم در مورد هک رشد ، ساختن یک محصول برای مجموعه مشتریان از قبل تأسیس شده است. به تعبیر Ryan Holiday:

مشتریان خود را جدا کنید و نیازهای آنها را بفهمید ، محصولی را طراحی کنید که ذهن آنها را به هم بزند ، این تصمیمات بازاریابی است ، نه فقط گزینه های توسعه و طراحی.

اینستاگرام را در نظر بگیرید. این شرکت به عنوان یک برنامه check-in اجتماعی به نام Burbn شروع به کار کرد. در حالی که کاربران از ویژگیهای ورود به سیستم استفاده نشده بودند ، بنیانگذاران از تجزیه و تحلیل برای دیدن چگونگی استفاده از برنامه خود استفاده کردند.

احتمالاً می توانید حدس بزنید که مردم آن را به عنوان ابزاری برای اشتراک عکس دوست داشتند. بعداً یک ترفند و ترفند جدید ، این شرکت با قیمت ۱ میلیارد دلار به فیس بوک فروخت. همه به این دلیل که این شرکت به محصولی که کاربران آن می خواستند توجه کرده است.

۲ ٫ اطمینان حاصل کنید که می توانید مقیاس بندی کنید

آیا واقعاً می توانید تجارت خود را ترازو کنید؟ بیایید بگوییم که شما صاحب بهترین فروشگاه ساندویچ در شهر هستید و در پایان یک بررسی روزنامه های درخشان قرار دارد. شما به ازای هر سرویس ناهار ۴۵ ساندویچ فروخته اید ، اکنون تقاضا ۸۰ عدد است. آیا واقعاً می توانید آن رشد را برآورده کنید؟ اگر می خواهید رشد سریع رانندگی را شروع کنید ، اطمینان حاصل کنید که زیرساخت های لازم برای موفقیت را دارید.

۳. اهداف خود را تنظیم کنید

همانطور که قبلاً بحث کردیم ، هکرهای رشد باید اقدامات مشخص و مشخص از موفقیت را تعیین کنند. تعداد مشخصی از اهداف را تعیین کنید و به آنها بچسبانید ، به شما امکان می دهد رویکرد خود را آزمایش و بهینه کنید.

۴۴ again دوباره تست کنید ، تست کنید و تست کنید

مانند هر رویکرد دیجیتال مارکتینگ ، هک رشد در آزمایش های موثر ساخته شده یا شکسته می شود. هرچه استراتژی ها خلاقانه و متفاوت باشند ، شما نمی دانید که آیا آنها بدون مجموعه خوبی از تست های ساده و لاغر موفق هستند یا نه.

۵ ٫ آنالیز و بهینه سازی کنید

آخرین مرحله در روند توجه به معیارهای شماست – همانطور که اینستاگرام فهمید مخاطبان شما چیزی را برای شما بیان می کنند. از آنجا بهترین نسخه استراتژی خود را برای کمک به رشد خود پیاده سازی کنید.

از کجا می توانم بیشتر بخوانم؟

در اینجا خواندن پیشنهادی در مورد این مقاله آورده شده است:

     

  • مقاله شان الیس که این عبارت را ایجاد کرده و حرکت را آغاز کرده است ، بسیار مهم استading
  •  

  • راهنمای قطعی Quicksprout برای هک رشد ، خوب ، قطعی است
  •  

  • راهنمای گام به گام نیل پاتل برای اجرای هک رشد
  •  

  • کتاب رایان تعطیلات “مانع راه است”