پرتاب اطلس فیس بوک فضای تبلیغاتی آنلاین گوگل را تهدید می کند

edame
فوریه 9, 2020 0 Comment

فیس بوک به تازگی پلت فرم تبلیغاتی گسترده و گسترده وب ، اطلس را پیش بینی کرده است. این اقدام می تواند تهدید بزرگی را برای شبکه نمایش گوگل ایجاد کند ، به طور بالقوه ادعای تکه های قابل توجهی از بستر تبلیغی چند میلیارد دلاری گوگل را دارد. و برای شما ، بازاریاب؟ این مجموعه ای از فرصت های جدید را باز می کند و به شما کمک می کند تا کاربران فیس بوک را که در همه وب سایت ها و برنامه های شخص ثالث با تبلیغات شما دیده اند و با آنها تعامل داشته اید ، شناسایی کنید. پلتفرم چند کانال پتانسیل زمینی به شما امکان می دهد فعالیت آنلاین و آفلاین مصرف کنندگان خود را پیوند بزنید و ردیابی کنید. بله ، قدرتمند است

دلار

ما با لری کیم ، یکی از تأثیرگذارترین کارشناسان PPC در جهان و یان کلاری ، پیشرو در رسانه های اجتماعی و وبلاگ نویس فناوری برنده جایزه در مورد پیامدها صحبت کردیم. آنها هر دو توافق کردند که اطلس می تواند یک تغییر دهنده بزرگ بازی برای گوگل و بازاریابان باشد. شاید روشی که ما تبلیغ می کنیم هرگز یکسان نباشد.

توافق

خلاصه سریع اطلس:

     

  • تبلیغات را با یک بستر ساده و در عین حال قدرتمند بر تبلیغات مبتنی بر افراد متمرکز می کند.
  •  

  • هدف قرار دادن و ردیابی در چندین دستگاه ، سیستم عامل و ناشر را قادر می سازد.
  •  

  • فعالیت بازاریابی آنلاین و آفلاین را ادغام می کند.
  •  

  • بدون فاش کردن هویت فردی ، به بینش در بخش مخاطبان و علاقه ها می پردازد.
  •  

  • برچسب های عمل به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا اقدام را در زمان واقعی دنبال کنند و درک کنند.
  •  

  • برای DoubleClick گوگل که در حال حاضر بر سرویس تبلیغات نمایش حاکم است ، تهدیدی جدی ایجاد می کند.

۱ Op نظر متخصص: لری کیم ، بنیانگذار و CTO از WordStream.com

لری کیم ، کارشناس بین المللی PPC ، انتظار دارد که برخی از فروش میلیارد دلاری Google به Facebook تغییر کند. او به مؤسسه بازاریابی دیجیتال می گوید:

دیجیتال

“در نگاه اول این اخبار بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد. امکان هدف قرار دادن افراد خاص با تبلیغات ، در هر سایت اینترنتی ، به شکلی که از طریق تلفن همراه کار کند ، و گزینه های تقسیم بندی جمعیتی قوی را که برای آگهی های فیس بوک شناخته شده است فراهم می کند ، چیزی کوتاه از تغییر کامل بازی برای نمایش نیست. بازار تبلیغات من تخمین می زنم که حدود ۲۰٪ از فروش ۱۵ میلیارد دلاری آگهی گوگل از طریق صفحه نمایش گوگل Display حاصل می شود ، و من مطمئناً انتظار دارم که به دلایل فوق الذکر برخی از این بودجه را به Facebook تغییر دهند. در کل یک حرکت عالی برای تبلیغات فیس بوک است. “

۲ Op نظر متخصص: ایان کلاری ، مدیرعامل RazorSocial

یان کلاری ، کارشناس پیشرو در رسانه های اجتماعی پیش بینی می کند سرعت شروع با سرعت کند خواهد بود اما انتظار دارد که پلت فرم تبلیغاتی جدید فیس بوک در نهایت تهدیدی را برای گوگل ایجاد کند. او به مؤسسه بازاریابی دیجیتال می گوید:

وی گفت: “در کوتاه مدت ، فیس بوک پلت فرم تبلیغاتی خود را در سراسر وب تحت تأثیر قرار خواهد داد. بازار تبلیغات آنلاین یک بازار در حال رشد است که دارای هر دو اتاق است. »با این حال ، وی هشدار می دهد که:” وقتی فیس بوک آگهی تبلیغاتی را ایجاد می کند ، تمام قابلیت های گوگل و سایر موارد را خواهد داشت و با سرعت بیشتری رشد می کند. با این حال ، زمان زیادی طول خواهد کشید!

۳ ’منظور از بستر تبلیغی جدید فیس بوک برای بازاریابان چیست؟

بستر تبلیغاتی تبلیغاتی گسترده در سراسر وب ، قرار است انقلابی در تبلیغات آنلاین ایجاد کند. نکته مهم فیس بوک برای بازاریابان این است که این پلتفرم جدید بر روی “بازاریابی مبتنی بر افراد” و هدفمندی مخاطبان پیشرفته متمرکز خواهد شد. در زیر در مورد سودمندترین جنبه های بازاریابان بحث می کنیم.

     

  • قابلیت ردیابی پیشرفته – تعاملات تبلیغاتی کاربران با حساب های فیس بوک آنها پیوند خورده است ، به شما امکان می دهد تعامل تبلیغ را در تمام وب سایت های شخص ثالث ، دستگاه های تلفن همراه و برنامه ها ردیابی کنید.
  •  

  • گزینه های هدف گذاری متقابل بسترهای نرم افزاری – بر اساس علایق ، تنظیمات برگزیده ، لایک و اطلاعات جمعیتی در کلیه وب سایت ها و برنامه های شخص ثالث ، تبلیغات آنلاین خود را برای کاربران خاص هدف قرار دهید.
  •  

  • ردیابی اولویت Attribution را کلیک کنید – اگر مشتری شما یکی از محصولات شما را از یک دسک تاپ خریداری کرد اما اولین بار تبلیغ شما را در یک دستگاه تلفن همراه دید ، شما می توانید این مورد را مشاهده کنید.
  •  

  • به صورت آنلاین به ردیابی آفلاین – اگر مشتری شما در فروشگاه فیزیکی شما لباسی را خریداری می کند و موافقت می کند که آدرس ایمیل خود را به شما ارائه دهد ، فیس بوک می تواند از این آدرس استفاده کند تا به شما بگوید در چه نقطه ای ، کجا و چه زمانی مشتری شما تبلیغات شما را به صورت آنلاین مشاهده کرده است. با این وجود ، آدرس ایمیل آنها برای ردیابی این داده ها باید به حساب Facebook خود متصل شوند.
  •  

  • بستر تقاضای تقاضا – کلیه مبادلات تبلیغاتی و تبادل اطلاعات خود را از طریق یک رابط مدیریت کنید.

۴ ٫ هرگونه خطرات جانبی؟

البته ، مانند هر پلتفرم بازاریابی ، بستر تبلیغاتی جدید فیس بوک نیز وجود نخواهد داشتبدون خطرات جانبی آن باشید در زیر قابل توجه ترین موارد احتیاطی که بازاریابان از آنها نگران هستند:

     

  • برای فعال کردن ردیابی کراس پلتفرم ، مشتریان شما باید یک حساب Facebook داشته باشند.
  •  

  • آدرس ایمیل مشتریان شما باید برای فعال کردن آنلاین برای ردیابی آفلاین ، به حساب Facebook خود مرتبط شوند.

آیا می خواهید در مورد بازاریابی دیجیتال اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ دیپلم حرفه ای ما در بازاریابی دیجیتال یک نمای کلی از بهترین شیوه ها را برای تبلیغات فیس بوک و Google ارائه می دهد. شما از متخصصان صنعت که در حال حاضر در آن منطقه کار می کنند یاد خواهید گرفت و با اصول جستجوی ، ایمیل ، رسانه های اجتماعی ، بازاریابی تلفن همراه و استراتژی و برنامه ریزی آشنا می شوید. دوره بعدی پاره وقت بعدی ما به زودی آغاز می شود – برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با ما ، اینجا را کلیک کنید.

برنامه ریزی

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید

زارا برک