تحول دیجیتال: ۵ نمونه از سازمانهایی که اکسل می کنند

edame
فوریه 9, 2020 0 Comment

با ارائه دیجیتال فرصتهای جدید ، به شرکتها این امکان را می دهد که سریعاً وارد یک بازار شوند و تأثیر مخربی را که برخی از سازمانها در تلاش برای حل آن هستند ، دارند.

دیجیتال

تکامل آن شیوه تعامل و تأثیرگذاری مشاغل با مشتریان خود را تغییر داده ، نام تجاری خود را در برابر رقبا قرار داده و محصولات و خدمات جدید را تبلیغ می کند. بنابراین راه حل چیست؟

با قرار دادن ساختارها ، سیستمها و فرآیندهای لازم برای پیشبرد بلوغ دیجیتال و ترغیب رشد ، تحول دیجیتالی را برای تجارت و همچنین نیروی کار خود در اولویت قرار دهید.

برای الهام بخش ، در اینجا ۵ نمونه عالی از مارک هایی وجود دارد که از طریق تحول دیجیتال موفقیت را به حرکت در می آورند.

۱) فرهنگ را در اولویت قرار دهید – SAP

فرهنگ یک سازمان برای بلوغ دیجیتالی آن بسیار مهم است. با تمرکز بر ایجاد محیطی سرگرم کننده ، پاداش دهنده و جذاب برای کارکنان ، یک سازمان می کوشد تا شادکامی را تقویت کند و در نتیجه ، بهره وری کلی را حدود ۱۲٪ افزایش دهد.

در حالی که امکان تغییر فرایندها ، فناوری ها و زیرساخت ها وجود دارد ، جنبه انسانی یک تجارت جانوری بسیار پیچیده تر است و به همین ترتیب ، نیاز به رویکردی دارد که بزرگترین دارایی یک شرکت – مردم آن را در بر بگیرد.

به عنوان مثال SAP را بگیرید. پس از اینکه مدیر فعلی دیجیتال ، جاناتان بچر به شرکت پیوست ، او به سرعت فهمید که فرهنگ شرکت به عنوان تحول در تجارت و فناوری هنگام تحول دیجیتال بسیار مهم است.

در داخل کشور ، تعدادی از مسائل فرهنگی در SAP مشخص شد ، اما دو مورد به ویژه برجسته هستند. اولین مورد نیاز کسب و کار به اتخاذ رویکردی دست و پاگیرانه به آینده خود بود نه اینکه به متخصصان ورودی از خارج سازمان متکی باشد. به جای استفاده از مشاوران ، SAP ترفندهایی درونی ایجاد کرد و اگرچه زمان بر بودن را ثابت کرد ، این بدان معناست که به افراد درون سازمان ابزارهای لازم برای تغییر ، یادگیری ، سازگاری و ارتقاء مهارتهای خود داده می شود.

مسئله دوم لزوم پذیرش شکست به جای دیدن آن به عنوان یک نهاد منفی یا تابو بود. برای تغییر طرز فکر شرکت ، مدیران منتقد در SAP در سفر خود به حرکت مجدد فرهنگ پرداختند. SAP با اجرای یک سری آزمایش های کوچک که متمرکز بر قرار دادن ۵۰ شرط بندی کوچک به جای یکی از بزرگ ها بوده اند ، SAP توانسته است محیطی را پرورش دهد که یاد می گیرد و از شکست های خود به جای سرزنش دیگران به دلیل کاستی ها و پیشرفت های حیرت انگیز خود ، تکامل می یابد.

۲) آغوش و تعمیرات اساسی – بانک DBS

بخش مالی تحت فشار فزاینده ای از اخلالگران fintech قرار دارد. در حقیقت ، این اختلال به حدی است که بیش از یک سوم بانک های کامل خدمات می توانند نسبت به رقبای جدید دیجیتالی خود از دست بدهند. این شرکت های جدید fintech که وارد عرصه هنر می شوند ، نه تنها بسیار سریعتر از خدمات پولی سنتی هستند ، بلکه آنها می دانند که چگونه کار کنند و با موفقیت از طریق اینترنت درآمد کسب کنند.

پس از انتصاب یک COO جدید ، بانک DBS مستقر در آسیا با چالش دیجیتالی روبرو شد و تغییرات پیرامون خود را پذیرا شد و به مشاغل fintech مبلغی را برای پول خود در این فرآیند بدست آورد.

پل کببان در موقعیت جدید خود به استراتژی شرکتی بانک نگاه کرد و سریع فهمید که DBS برای انجام کارهای بیشتری برای مشتریان خود نیاز دارد ، و این منجر به ایجاد مانترا RED آن شد: احترام ، مقابله آسان و قابل اعتماد.

Cobban با تشریح روند فکر خود در پشت فرآیندهای جدید مانترا و فناوری محور شرکت ، توضیح داد: “زندگی مردم به حول و حوش بانکداری نمی چرخد. اگر شما خرید عمده ای مانند خرید یخچال و فریزر انجام می دهید ، بانکداری کوچکتر و سریعتر خواهد بود. بهتر ، برای شاد کردن بانکداری ، بخش بانکی را نامرئی کنید. “

دنیای دیجیتال در جریان است و به همین ترتیب ، اخلالگران اجتناب ناپذیر هستند. از رقبا بیاموزید و از فن آوری ، داده و کانال های آنلاین استفاده کنید تا پیشنهادات را کارآمدتر ، ساده تر و ارزشمندتر کنید.

۳) داده هارست – هاسبرو

هاسبرو به عنوان یکی از نمادترین نمادهای تولیدکننده جهان ، با داشتن Monopoly و Play-Doh به عنوان دو مارک برتر خود ، متوجه شد که بیشتر از افرادی که در واقع محصولات را خریداری می کنند – والدین – در تبلیغات خود روی کودکان تمرکز کرده است.

با استفاده از بخشهای از داده های موجود ، هاسبرو تلاشهای تبلیغاتی خود را برای پاسخگویی به نیازهای مصرف کنندگان هدف خود تغییر داده و متناسب با نیازهای مصرف کنندگان هدف خود ، از رسانه های اجتماعی برای اجرای تبلیغات هدفمند در حالی که در کانالهای بازاریابی متمرکز شده است برای گسترش دسترسی خود استفاده کرد. با استفاده از یک بستر تبلیغاتی فناوری ، Hasbro اکنون فروش را با تبلیغات محصولات انجام می دهد – انگیزه ویژه خرید – در پایان سفر مشتری در سایت های خرده فروشی. این والدین را هنگام خرید برای فرزندشان والدین را هدف قرار می دهد ، استراتژی ای که برای شرکت بسیار اثربخش است.

با افزایش هزینه تبلیغات خود در ۱،۱۰۰٪ ، رشد فروش را به صورت تدریجی افزایش داده استتا یک میلیارد دلار ، برای اولین بار در تاریخ ۹۳ ساله خود در سال ۲۰۱۶ به ۵ میلیارد دلار رسید.

دلار

جینی مک کورمیک ، VP رسانه های یکپارچه و تبلیغات در Hasbro ، در مورد موفقیت اخیر شرکت گفت: “ما واقعاً درک کردیم که مصرف کنندگان در کجا خرید می کنند. اکنون ما از تجزیه و تحلیل ها استفاده می کنیم تا تجربه ای بدون اصطکاک و مرتبط را برای مصرف کننده ایجاد کنیم. “

برای اطمینان از موفقیت در حوزه تحول دیجیتال ، استفاده از داده ها ضروری است – و هنگامی که شما در نظر بگیرید داده های بیشتری در دو سال گذشته یا حتی بیشتر از کل تاریخ قبلی نسل بشر ایجاد شده است ، هیچ بهانه ای وجود ندارد.

۴) نوآوری در آغوش – Pfizer

طبق Accenture ، ۴۰٪ از مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی آمریکا هم اکنون از فناوریهای دیجیتالی در همه ابعاد زندگی روزمره خود استفاده می کنند یا در این کار تلاش می کنند.

به عنوان یک صنعت ، بخش مراقبت های بهداشتی هنگام نوآوری دیجیتال از بخش های دیگری مانند خرده فروشی و گردشگری عقب مانده است. با وجود این ، یک گزارش جدید IDC نشان می دهد که ابتکارات تحول دیجیتال در مراقبت های بهداشتی ۳۰٪ از همه نوآوری ها ، از جمله پزشکی شخصی ، تله پزشکی و M-Health را تشکیل می دهد.
گردشگری

با آگاهی از نوآوری هایی که با اتخاذ فناوریهای دیجیتالی قابل تحقق است ، Pfizer با غول فناوری IBM همکاری کرد تا یک پروژه تحقیقاتی مهم را اجرا کند که به بیماری پارکینسون منتقل می شود.

این شرکت داروسازی با در اختیار داشتن توانایی های یادگیری دستگاه IBM ، سیستمی از سنسورها و دستگاه های تلفن همراه را ارائه می دهد تا به پزشکان و محققان اطلاعات علائم بیماری بحرانی را در زمان واقعی برای یافتن ارتباطات ارزشمند بین سمپوپ ها و سایر داده های بالینی ارائه دهد.

داروسازی

نه تنها این امر می تواند باعث تحول در عرصه شود ، بلکه گواهی بر این واقعیت است که در صورت پذیرش ، فناوری های دیجیتال قدرت تغییر جهان را به روشی مثبت دارند.

۵) استخدام کارمندان متخصص – مترو

تحول دیجیتال کاری نیست که بتوانید یک شبه انجام دهید ، و با توجه به جنبه های بسیاری ، داشتن افرادی که در زمینه های خاصی از تجارت تخصص دارند به شما کمک می کند تا در مسیر موفقیت دیجیتال خود گام بردارید.

در حالی که اکنون در مراحل ابتدایی خود است ، CIO مترو در مورد استراتژی دیجیتالی غول ساندویچ شانس کمی را ندارد. مسئولیت مدیریت توانایی های اصلی مانند وب سایت ، برنامه های تلفن همراه ، سیستم های پرداخت و برنامه های وفاداری ، Carman Wenkoff یک بانک فناوری ، بازاریابی و متخصصان عملیاتی را استخدام کرده است.

برنامه برای این کارمندان جدید کمک به تعمیرات اساسی برنامه موبایل شرکت و طراحی مجدد فروشگاه ها برای آینده ، از جمله کیوسک های سلف سرویس و سایر قابلیت های این فرایند است.

ونکوف با بیان اینکه وی در آستانه مشاغل جدید استخدام دیجیتالی خود بود ، گفت که این شرکت قصد دارد زمان خود را برای تحقق اهداف استراتژیک خود انجام دهد:

“اکنون ما برای همه این سمت ها استخدام خواهیم شد. ما به معنای واقعی کلمه ۱۵۰ موقعیت داریم که باز هستند و کاری که ما انجام می دهیم به این دلیل است که ما در مورد زمان بندی خود و واقعاً افراد جابجایی نیز واقع گرای هستیم. نمی خواهد آن را عجله کند. “

در حال حاضر ، طیف متنوعی از نقشهای دیجیتالی تازه مترو شامل تجزیه و تحلیل داده ها ، مدیریت کمپین ، توسعه نرم افزار ویژه دیجیتال ، کارشناسان طراحی کاربر و طراحی گرافیک است.

نه تنها بازسازی بخش ها و به دست آوردن استعدادهای تخصصی دیجیتالی به موفقیت در آینده کمک می کند ، بلکه با یادگیری مهارت های ارزشمند و به دست آوردن تجربه عملی از استخدام کنندگان جدید فکر آینده ، به دیگران در تجارت نیز کمک می کند تا پیشرفت کنند.

دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم اکنون دیجیتالی است و شرکت هایی – دقیقاً مانند آنچه در بالا مورد بررسی قرار گرفته است – تأثیر آن را بر زندگی شخصی و حرفه ای روزمره مشتری می گذارند ، کسانی خواهند بود که امروز ، فردا و در آینده به رشد و پیشرفت می پردازند.

بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
Phone Number *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای جزایرCosta RicaCote d’IvoireCroatiaCubaCyprus جمهوری چک DenmarkDhekeliaDjiboutiDominica جمهوری دومینیکن اکوادور مصر CTIC LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس د NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کایکوس IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin IslandsWake IslandWallis و FutunaWest BankWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت